Sunday, December 10, 2017

Caj transfer online bakal dimansuhkan

Pembeli dan peniaga online tahun depan seronoklah. Selama ni tak kiralah sama ada nak beli produk ke, nak bayar bil air ke, bayar bil letrik ke, bayar top up ke dan sebarang jenis bayaran online mesti kena caj transfer kan? Bayangkan bila online transfer tak kena caj?

Gabenor BNM, Tan Sri Muhammad Ibrahim

Bila nak mansuhkan caj bayaran atas talian?

Saturday, December 9, 2017

Orang dah mula jual baju sekolah

Kalau pergi mana-mana hypemarket sekarang ni, ada berlambak baju sekolah untuk dijual. Kat TV pun ada iklan baju sekolah. Biasalah hujung tahun.

Pakaian sekolah di Econsave

Untunglah orang jual baju sekolah time hujung tahun.

Monday, December 4, 2017

Makcik buat bisnes binaan

Jangan main-main dengan makcik ni. Makcik-makcik lain sibuk jual nasi lemak, kuih-muih, macam-macam jenis makanan dan minuman. Makcik ni pulak sibuk dengan jual barang-barang binaan. Namanya Noryati Japri.

Noryati duduk lima dari kanan.

Jom baca petikan berita ni.